הבלוג שלנו
29 | 08 | 2024

המדריך השלם לסובלים ממיגרנות או כל כאב ראש אחר

א הרבה אנשים בעולם מבינים את הגורמים למיגרנות, החכמים של הודו העתיקה הבינו וגם מצאו פתרון. לבינתיים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למנוע את ההתקף הבא:

 

  1. אוויר – באוויר מצוי החמצן, מולקולת האנרגיה הבסיסית הדרושה לתאים שלנו על מנת לתפקד. לפעמים, בחיינו העמוסים, אנו שוכחים לנשום, פשוט לנשום לשאוף כמה שיותר אוויר ורצוי אוויר נקי, לא אוויר של מזגנים, אוויר צח. אם אתם חיים באזור עם זיהום אוויר גבוה – שיקלו מעבר לאזור מחייה נקי יותר. ובכל מקרה – במהלך הלילה פתחו חלון, תנו לאוויר חדש לזרום לחדר, שימו לב לאוויר שאתם נושמים.
  2. מים – 60 % ממשקל גופנו הם מים. מה קורה כשאנו שוכחים לשתות? ובעיקר מה קורה כשאנחנו שותים מים שהם קרים מידי? נכון אלו שני היבטים שונים בנוגע למים, ראשית שימו לב שאתם לא שוכחים לשתות במהלך היממה, אבל בעיקר שימו לב לטמפרטורת המים שאתם שותים. מים קרים הם מלכודת אש בייחוד לאנשים הסובלים ממיגרנות. כוס מים קרים תמימה, עלולה להצית התקף מיגרנה של 3 ימים, ממנו יהיה לכם כואב וקשה לצאת. אז מראש, חשבו על הראש, והימנעו משתית מים קרים. ההסבר לכאב הוא שוק תרמי שהמים הקרים גורמים למערכות הגוף החל במערכת העיכול ובסינכרון מופלא של הטבע, היות והגוף שלנו לא מורכב מחלקים חלקים, השוק התרמי הזה עובר דרך כלל מערכות הגוף שלנו ומייצר חום עודף, והיכן שאנו הכי חלשים שם בסופו של דבר זה ייכאב.
  3. חום:
    כאן אנחנו כבר נכנסים לאזור שהוא לא תמיד ברור לנו כאדם מערבי. חום ממש ברמה הפיסית, נוצר מנוכחות של דלקת, מנוכחות של רעלים, מעודף מחשבות, גם סתם מחום שאופף אותנו, וגם מקור (זוכרים את כוס המים הקרים?) דרך טבעית ועתיקה להפחתת אנרגיית החום הזו מאזור הראש כלומר פינוי החום היא לא תאמינו – שמן שקדים. ואת זה אף אחד לא יודע כי זה כבר ידע עתיק. שמן שקדים הינו ׳מוליך חום׳ הוא עוזר לנו לפנות את החום שהצטבר לנו באזור הראש ולא משנה מאיזו סיבה. כבר היום – לכו וקנו שמן שקדים ועסו את הקרקפת בכל ערב לפני השינה. כך אני מנחה את כל המטופלים שלי שמגיעים אליי עם כאבי ראש. שמן שקדים הוא חלק מהטיפול, בליווי כל ההמלצות שלמעלה.
  4. רוח – כן כן רוח אפילו משב רוח קליל, עלול להצית כאב ראש. הגנו על ראשכם ממשבי רוח קרים או חמים. שימו כובע, התרחקו מזרימת אוויר ישירה על ראשכם. ובענייני רוח עסקינן אז לא ניתן להתעלם מהרוח הפנימית שבנו, סערת רגשות, פחד, כעס, חרדה ,מחשבות שליליות, מחשבות טורדניות – הינן כמו רוח פנימית שמסעירה את ראשנו. חפשו את הרוגע, בכל היבט בחייכם. הפחיתו מתח, ושימו לב מה עובר לכם בראש. אם דרושה עזרה חיצונית פנו למטפל רגשי כלשהו עשו כל שניתן על מנת להרגיע את הרוח הפנימית.
  5. שינה טובה! במהלך השינה אנו חווים ריפוי טבעי, זה כבר מוכח מדעית. איך השינה שלכם?? שימו לב שאתם ישנים במהלך הלילה, ואם זה לא קורה מספיק – עליכם לעשות שינוי, כל שינוי שיעזור לכם לישון טוב החל מכיבוי אורות, דרך שקט מוחלט, ועד פתיחת חלון או אפילו מעבר למקום אחר. אם אתם לא ישנים בלילה זה יכול להיות הרסני עבורכם בייחוד שינה מופרעת לאורך זמן, פוגעת במערכת החיסון ובתפקודים רבים ואחרים של גופנו.
  6. פעילות גופנית –אז אני כמובן לא מצפה ממכם להיות עכשיו ספורטאים אבל כן וכן לצאת להליכה יומיומית קבועה של שעה לפחות. הליכה יומיומית וקבועה תכניס את הגוף שלכם למחזור קבוע של טעינת האנרגיה הפיסית והרגשית הנחוצה לנו על מנת לתפקד בצורה מיטיבה יותר. גוף שלא זז, חווה קשיים רבים יותר. זה כמובן מוכח כבר מדעית, וגם מנסיון אישי – הליכה קבועה יומיומית מחוללת פלאים ואם אפשר – לכו יחפים. לא אכנס להסברים מדעיים זה כבר מצוי בגוגל, פשוט לכו יחפים על האדמה! תודו לי אחר כך.
  7. ואם כבר אדמה אז שימו לב להסבר הבא: מי שלא מבין את הקשר לא נורא, זרמו איתי :
    לפעמים יש משהו ממש ברמה הפיסית שמפריע לתפקוד התקין של אזור הראש שלנו, למשל גוש ליחה שנוצר מאיזו דלקת שהיתה לנו פעם באזור הראש זה יכול להיות אזנים עיניים שיניים סינוסים דלקת בעצבים, בשריר, או בכל נקודה אחרת בסביבה הזו, תוצרי הדלקת יכולים להישאר שם שנים רבות. זה ייפגע בתפקוד הפיזי של הרקמות שלנו – וכמו שכבר הבנתם הגוף המופלא שלנו הוא מערכת אחת הוליסטית כוללת שכל נקודה בה משפיעה על נקודה אחרת. לפעמים במקרים של כאבי ראש גם במצבים של מיגרנות ואפילו קשות, כל שדרוש הוא – ניקוי. פינוי של גורם שמפריע ואת זה לא תמיד הגוף שלנו יודע לעשות לבד.
    לדברים הללו יש נטייה להתרחב ולהתעצם וכך אנשים סובלים במשך שנים רבות, לפעמים מהילדות כאשר קיים בעולם פתרון, ועכשיו הוא זמין לנו כאן, בישראל. אני יודעת לעשות זאת, אני יכולה לעזור לכם.
    כצעד ראשון לניקוי הראש המופלא שלכם –  השאירו לי פרטים וניפגש לשיחה בה אספר לכם איך תוכלו באופן טבעי וללא תופעות לוואי, לנקות את הראש ולהיפרד מהמיגרנה הטורדנית אחת ולתמיד. כן, זה אפשרי, השאירו לי פרטים ונדבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *