בפעם הראשונה שנשמתי את החומרים הללו, נפתח לי נתיב חדש של נשימה שלא היה שם קודם.”

פתרון טבעי למיגרנה מתאים למי שסובל ממיגרנות כרוניות, כאבי ראש מזדמנים, גודש בדרכי הנשימה העליונות, דלקות בסינוסים, אלרגיות, ותחושות של ראש עמום, כבד או עמוס.

כשלמדתי את ׳פתרון טבעי למיגרנה׳ במהלך לימודיי בהודו, התרגשתי מהטיפול החכם, הפשוט והמועיל הזה, לכן היה לי חשוב להביאו לארץ. זהו טיפול פורץ דרך המביא בשורה אמיתית לעולם המערבי, ממש שינוי תפיסתי בנוגע למיגרנות. ׳פתרון טבעי למיגרנה׳  מאפשר ריפוי אמיתי וטבעי מהכאב ללא תופעות לוואי מעיקות,  לכן הוא גם מתאים לילדים ואפילו לנשים בהריון.

׳פתרון טבעי למיגרנה׳ הינו בראש ובראשונה ניקוי של אזור הראש.

במרכו של הטיפול מככבות שתי נוסחאות איורוודיות עתיקות של צמחי מרפא, שמן ואבקה. את האבקה העדינה יש להסניף ולהביט אל השמש, ואז יתעורר בגוף מנגנון של ניקוי שיכלול עיטושים, דמעות, נזלת והוצאת ליחה.

׳פתרון טבעי למיגרנה׳ מגרה את המנגנונים הטבעיים של הגוף, מעורר תהליך של ניקוי, עיטושים חזקים יזיזו ממש ברמה הפיזית חסימות או ליחה. עצם הניקוי מקל על הגוף ומאפשר לו לממש את יכולות הריפוי הטבעיות שלו.  את תהליך הניקוי משלים השמן אותו יש להזליף לאף (6 טיפות בכל נחיר). 

מעבר להפעלת מנגנון הניקוי הספונטני של הגוף, הנוסחאות המיוחדות הללו מסייעות לגוף בחידוש הרקמות הרגעת הדלקת והקלת הכאב.

ישנם מצבים בהם 3 ימי ניקוי מספיקים על מנת לטפל במקרים של מיגרנה קלה או חדשה, וישנם מצבים בהם יידרש תהליך ארוך ומורכב יותר שיכלול התייחסות למערכות נוספות המעורבות ביצירת הכאב. משך ומורכבות הטיפול תלויים בחומרת המצב.

הטיפול אינו ניתן במהלך התקף. 

מומלץ לענות על השאלון לקבלת ייעוץ או לתאם עימי פגישה או שיחה לצורך אבחון והתאמת הטיפול במיוחד עבורך.

הקליניקה שלי ממוקמת ברובע האומנים בערד, ופותחת שעריה אל הקהל הרחב נשים, ילדים וגברים המגיעים מכלל קשת האוכלוסיה ומכל רחבי הארץ. בקליניקה ניתנות הנחיות לתהליכי ניקוי וטיפול שונים, אשמח לראותכם ועוד יותר אשמח לסייע לכם בתהליך הריפוי מהכאב. בהצלחה רבה, מיכל. 

    יש לכם שאלה? שלחו אותה אליי ואחזור אליכם בהקדם

      *לנשים* - האם הינך בהריון? אם כן, באיזה חודש? הערות נוספות?